piątek, 8 listopada, 2024
Strona głównaAktualności„Narratologia” Pawła Tkaczyka – storytelling do potęgi n

„Narratologia” Pawła Tkaczyka – storytelling do potęgi n

„Jest spora różnica pomiędzy mówieniem a opowiadaniem. I pomimo tego, że mówienie przychodzi nam naturalnie, to opowiadanie niesie za sobą magiczną moc zmieniania rzeczywistości” – piszą wydawcy ostatniej książki Pawła Tkaczyka, autora „Zakamarków marki” i „Grywalizacji”. „Narratologia”, jego najnowsza publikacja, która 19 kwietnia ukaże się nakładem Wydawnictwa Naukowego PWN, skonstruowana jest wokół pytań: dlaczego historie mają taki wpływ na Ciebie i innych ludzi? Skąd się wzięły? Czemu służą? Kiedy działają lepiej, a kiedy gorzej? W jaki sposób konstruować takie, które działają najlepiej?

„Za pomocą słów jesteśmy w stanie tworzyć obrazy tak realne, że wyobraźnia nie będzie w stanie im się oprzeć. Dlatego emocje powodowane przez dobrze skonstruowane opowieści są nie do odróżnienia od tych prawdziwych” – opisują wydawcy.

„Narratologia” jest przeznaczona dla osób, które zajmują się promocją, reklamą i marketingiem czy public relations. W najnowszej publikacji Pawła Tkaczyka znajdą one konkretne wskazówki wspierające komunikację różnych działań. „Narratologia” będzie również przydatna dla trenerów, nauczycieli i konferencyjnych prelegentów, którzy znajdą w książce inspirację i podpowiedzi, jak przygotowywać swoje wystąpienia.

Narratologia

Książka (w wersji papierowej oraz elektronicznej w formatach mobi i epub) jest do kupienia na stronie wydawnictwa. Dostępny jest tam także spis treści oraz przykładowy fragment udostępniony do pobrania za darmo. Premiera „Narratologii” została zaplanowana na 19 kwietnia.

PRoto.pl jest patronem medialnym publikacji.

Paweł Tkaczyk – jak sam twierdzi – zarabia na życie opowiadaniem historii. Czasem opisuje je w książkach, jego „Zakamarki marki” zdobyły tytuł Marketingowej Książki Roku. Innym razem opowiada historie porywając tłumy – jego wystąpień można posłuchać na największych polskich i zagranicznych konferencjach. Jednak najczęściej pomaga swoim klientom opowiadać ich historie – od 2000 roku prowadzi firmę, która zajmuje się budowaniem silnych marek. Więcej na paweltkaczyk.com.

Czytaj więcej:
„Naprawdę nie mamy się czego wstydzić”. Wywiad z Pawłem Tkaczykiem

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj