Konkurs Kampania Społeczna Roku nagradza projekty, które zmieniły postawy ludzi, wyróżniły się kreacją albo skutecznością przekazu.
Czas na zgłoszenia do tegorocznej edycji konkursu został przedłużony do 15 maja 2017 roku. Projekty można zgłaszać przez stronę www.kampaniespoleczne.pl (zakładka Konkurs Kampania Społeczna Roku).
Udział w konkursie mogą wziąć organizacje pozarządowe, stowarzyszenia, instytucje publiczne, firmy, agencje reklamowe i PR, a także osoby prywatne – czyli wszyscy, którzy w roku 2016 zrealizowali kampanię społeczną.
Jury nagrodzi najlepsze kampanie zrealizowane w 2016 roku w dziewięciu kategoriach głównych oraz trzech tematycznych. Internauci za pośrednictwem portalu kampaniespoleczne.pl będą mogli głosować na jedną z kategorii – Akcje zaangażowane społecznie.
Wyniki konkursu zostaną ogłoszone 21 czerwca 2017 roku podczas gali w Teatrze Kamienica w Warszawie.
Konkurs jest organizowany przez Fundację Komunikacji Społecznej, portal kampaniespoleczne.pl oraz wydawcę portalu, Fabrykę Komunikacji Społecznej.
PRoto.pl jest patronem medialnym konkursu.