niedziela, 24 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościNiezbyt energiczna promocja Polski

Niezbyt energiczna promocja Polski

Na łamach Media i Marketing znajdujemy artykuł dotyczący działań promujących turystykę prowadzonych przez Polskę i polskie miasta. „Zaczęły się wprawdzie działania mające na celu przybliżenie tej wiedzy obcokrajowcom, ale prowadzone są one niezbyt energicznie” – czytamy w artykule. Przykładem tego może być fakt unieważnienia przez Polską Organizację Turystyczną przetargu na wybór agencji reklamowej do realizacji kampanii promującej w Niemczech i Wielkiej Brytanii turystykę przyjazdową do Polski. Przetarg trwający kilka miesięcy został unieważniony ze względów formalnych, choć nie ujawniono, jakie agencje brały w nim udział. Jeszcze nie wiadomo, czy zostanie ponownie rozpisany. Natomiast Polska za granicą nierzadko jest promowana przy okazji innych eventów np.: polskich dni. W artykule znajdujemy również informacje dotyczące działań promocyjnych polskich miast: Krakowa i Warszawy oraz Podkarpacia.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj