W Rzeczpospolitej znajdujemy artykuł dotyczący rezultatów kampanii „Kupując polskie produkty – dajesz pracę”. Jak wynika z materiału, „polubiliśmy kupować polskie produkty”, co wyraziło się w rekordowym wzroście sprzedaży polskich produktów podczas wiosennej edycji programu. Krakowska fundacja Dajesz pracę pl. zorganizowała ją już po raz trzeci. Na przełomie kwietnia i maja przeprowadziło ją 1,5 tys. sklepów w całej Polsce, w tym sieci Tesco, Społem i drogerie Natura.
W tym roku w kampanii wzięło udział nie tylko więcej sklepów, ale i więcej produktów (500). Ich sprzedaż w czasie promocji wzrosła w Tesco o 137 procent, zaś w sieci drogerii Natura o 150 procent. Jak wynika z tegorocznych badań TNS OBOP, przeprowadzonych na zlecenie fundacji Dajesz pracę, pl, obecnie, co ósmy Polak zwraca uwagę na to, czy kupowany produkt został wyprodukowany w kraju. W 2004 roku zaledwie, co dwudziesty. Krakowska fundacja przygotowuje jesienną edycję promocyjnej akcji „Chcemy przekroczyć próg 25 procent patriotów konsumenckich” – deklarują jej szefowie.