W październiku 2017 roku rusza kolejna odsłona wydarzenia Cannes Lions Creative PR Meeting, którego organizatorami są Q&A Communications oraz Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR – wyłączny przedstawiciel Cannes Lions w Polsce.
Pokazy kampanii reklamowych nagrodzonych na Międzynarodowym Festiwalu Reklamy w Cannes, z komentarzem najlepszych ekspertów z branży marketingu i PR w Polsce, odbędą się w Poznaniu (9 października) oraz w Warszawie (17 października). Tematem przewodnim konferencji jest autentyczność komunikacji marek.
„AUTHENTICITY to hasło oraz myśl przewodnia 7. edycji Cannes Lions Creative PR Meeting” – mówi Przemysław Wojak, Managing Partner Q&A Communications. „Co roku z ciekawością obserwujemy nagrodzone w Cannes prace, a kilka miesięcy później, gdy emocje nieco opadną, staramy się wywoływać nad nimi dyskusje. W tym roku wspólnie z prelegentami, których zaprosiliśmy, ale również wszystkimi, którzy do nas dołączą, sprawdzimy, czy do kreatywności zostały dołożone autentyczne, prawdziwe – insighty, emocje, historie, dane” – dodaje.
Wśród prelegentów znajdą się: dr Magdalena Kamińska, Przemysław Jędrowski, Grzegorz Wierzchowiec oraz Tomasz Wygnański. Jak czytamy w komunikacie prasowym, ze szczególną uwagą analizowane będą takie prace, jak: Fearless Girl, Meet Graham czy The Impossible Signing Session. Organizatorzy zapewniają, że wszystkie kampanie będą omawiane pod względem wiarygodności, wywołanego rezonansu społecznego, prawdy, którą przekazują oraz prawdziwości insightu. Nie zabraknie także oceny kreatywności.
Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny, po wcześniejszej rejestracji na stronie.
Szczegółowe informacje dotyczące spotkań poniżej.
Konferencja w Poznaniu
Kiedy: 9 października 2017, godz. 18:00
Gdzie: Concordia Design
Prelegenci:
dr Magdalena Kamińska – adiunkt w Zakładzie Badań nad Kulturą Filmową i Audiowizualną UAM, autorka książki „Niecne memy. Dwanaście wykładów o kulturze Internetu.”
Przemysław Jędrowski – dyrektor marketingu VOX
Konferencja w Warszawie
Kiedy: 17 października 2017, godz. 18:30
Gdzie: Marzyciele i Rzemieślnicy
Prelegenci:
Grzegorz Wierchowiec – założyciel i partner zarządzający w Monitoring Kulturowy – www.monitoringkulturowy.pl
Tomasz Wygnański – redaktor naczelny Media & Marketing Polska
O wydarzeniu: spotkania Cannes Lions Creative PR Meeting odbywają się regularnie od 2011 roku w Poznaniu i Warszawie. Uczestnicy mają okazję poznać najlepsze prace nagrodzone na światowym konkursie kreatywności Cannes Lions, wysłuchać komentarzy oraz prelegentów, którzy poruszają aktualne dla marketingu i konsumentów kwestie.
PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia.
(bm)