poniedziałek, 13 stycznia, 2025
Strona głównaAktualnościOkrągła sumka na komunikację marketingową

Okrągła sumka na komunikację marketingową

„W ubiegłym roku na komunikację marketingową w Polsce wydano 9,655 mld zł w wartościach netto”, czytamy w tygodniku Media i Marketing. Na kwotę tę składają się wydatki na zakup kampanii w mediach – 5,6 mld zł, badania marketingowe prowadzone przez instytuty badawcze, wydatki na PR, komunikację BTL wraz z produkcją, wynagrodzenie agencji reklamowych oraz koszty produkcji reklamowej. Dane na temat wydatków zebrały: dom mediowy Starcom, Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii, Związek Firm Public Relations, Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego, PKPP Lewiatan i Stowarzyszenie Agencji Reklamowych.

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj