Organizator, czyli Agora, przypomina o konferencji European VR/AR Congress, której trzecia edycja odbędzie się w dniach 23-24 listopada 2017 roku w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie. Uczestnicy będą mogli poznać odpowiedzi na pytania: jak podbijać rynki usługami opartymi na VR? Co słychać w wirtualnej rzeczywistości? Czy VR może wyleczyć zeza?
Zgodnie z programem wydarzenia prelegenci poruszą tematy dotyczące branż takich jak: marketing, media, architektura, kultura czy szeroko pojęty biznes. „Tym razem przygotowaliśmy też szczególnie mocny blok medyczny” – zdradza Piotr Graszek, dyrektor wykonawczy kongresu.
Dr Przemysław Korzeniowski z Imperial College w Londynie opowie o tym, jak VR-owe symulatory mogą pomóc w szkoleniu chirurgów, a Grzegorz Piechota – naukowiec Uniwersytetu w Oksfordzie i Harvardzkiej Szkoły Biznesu – wyjaśni, dlaczego to sami konsumenci są najczęściej sprawcami gwałtownych zmian w wielu branżach, czego brakuje produktom i usługom, by zmieniały zachowania konsumentów oraz jaka jest rola VR oraz AR w tym procesie.
Przykład wykorzystania technologii w reklamie przedstawią Jacek Stefanowicz z VML Poland i Kuba Matyka z Melt. Uczestnicy poznają case study na przykładzie projektu Samsunga, a także usłyszą o pomyśle, doświadczeniu VR i samej reklamie z dwóch punktów widzenia: agencji marketingowej i studia VR.
Louis Jebb – założyciel i prezes brytyjskiego startupu Immersiv.ly, który tworzy i sprzedaje treści dziennikarskie w wirtualnej rzeczywistości – opowie o nowym sposobie komunikacji z wykorzystaniem VR i AR, zaś szczegółami produkcji w technologii VR podzieli się na konferencji realizator dźwięku, scenarzysta i reżyser audio, a także producent muzyczny – Paweł Uszyński.
W strefie EXPO producenci sprzętu oraz aplikacji VR/AR zaprezentują swoje najnowsze produkcje, a strefa Startup Zone umożliwi pokazanie się najmłodszym firmom w branży oraz zapewni warsztaty dotyczące praktycznego zastosowania technologii.
European VR/AR Congress to wydarzenie dotyczące roli wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości w przemyśle, nauce i pozostałych dziedzinach życia. Więcej informacji oraz bilety dostępne można znaleźć na stronie vrcongress.pl.
PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia.
Centrum Nauki Kopernik korzysta z danych Instytutu Monitorowania Mediów.
(bm)