28 listopada 2017 roku w Warszawie odbędzie się druga edycja konferencji „Femvertising – komunikacja ze współczesną kobietą”. Pierwsze poświęcone tej tematyce wydarzenie odbyło się w maju 2016 roku.
Podczas konferencji wyjaśnione zostanie, czym naprawdę jest femvertising oraz czego oczekują od marek kobiety z pokolenia millenialsów. Będzie mowa m.in. o tym, co wpływa na ich decyzje zakupowe. Poruszony zostanie też temat pokolenia Silver – jego potrzeb i oczekiwań. Prelegenci przyjrzą się dużym globalnym kampaniom i opowiedzą o tym, czy naprawdę są skuteczne.
Podczas konferencji wystąpią: Katarzyna Pawlikowska (Garden of Words), Kuba Kaliciński (Kalicińscy.com), Katarzyna Czuchaj-Łagód (Mobile Institute), Karolina Liberka (Feno), Agnieszka Chabrzyk (Business Factory&ROI Hunter), Wojciech Papuziński i Agata Fedczyszyn (Schulz Brand Friendly), Barbara Wardowska-Heyda, Anna Zuzanna Balcerowska (GONG), Mateusz Felsmann, Martyna Garbacz (TWIN .digital collective).
Wydarzenie odbędzie się 28 listopada w Pół na Pół mieszczącym się w Forcie Mokotów w Warszawie.
Więcej informacji można znaleźć na stronie.
PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia.