20 listopada 2017 roku odbędzie się siódma edycja konferencji Imagination Day. Organizatorem wydarzenia jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Podczas spotkania będzie mowa o kampaniach nagrodzonych Lwami w Cannes, ale także o tym, jak łączyć sztukę z nowymi technologiami.
Konferencja odbędzię w Multikinie Złote Tarasy. Bilety zostały już wyprzedane, ale nadal można wykupić dostęp do streamingu online. Więcej informacji na ten temat na stronie.
Podczas Imagination Day 2017 na scenie pojawi się dziesięcioro prelegentów – przedstawicieli branży kreatywnej, organizacji pozarządowych i szeroko rozumianego biznesu. Opowiedzą o zawodowych wyzwaniach, przedstawią kreatywne kampanie reklamowe, niestandardowe rozwiązania i podzielą się tym, co ich inspiruje. Wśród nich będą między innymi Mariana Rinaldi, która pracuje z artystami, tworzącymi unikalne występy za pomocą nowoczesnych technologii, Ellen Kiss, zajmująca się innowacją w jednym z największych banków Ameryki Południowej i jednoczęsnie będąca profesorem i specjalistą od metody design thinking, czy Laura Chiavone, strateg w Tribal Worldwide New York. Lista wszystkich prelegentów i dodatkowe informacje na temat wydarzenia są dostępne na stronie.
20 listopada w wybranych czterech miastach Polski, wyświetlony zostanie pokaz najlepszych filmów reklamowych, nagrodzonych na tegorocznym festiwalu Cannes Lions. Seans rozpocznie się o godzinie 19:30, a bilety można kupić w kasach biletowych lub na stronie Multikina.
PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia. (pp)