11 lutego 2018 roku w Centrum Kreatywności Targowa 56 odbył się wernisaż wystawy MUST SEE, na której można zobaczyć prace 101 najlepszych młodych talentów odkrytych podczas przeglądu portfolio See&Say 2017.
„MUST SEE to zwieńczenie V edycji przeglądu See&Say i obraz młodej polskiej kreatywności, która jest naprawdę na światowym poziomie. Na wystawie można podziwiać prace młodych twórców wyróżnionych przez 50 ekspertów w aż 17 kategoriach. To jedyna taka wystawa w Polsce” – powiedział Wojciech Dagiel, pomysłodawca i wieloletni ekspert przeglądu See&Say.
Wystawa MUST SEE to podsumowanie większego przedsięwzięcia, jakim jest See&Say – jeden z najważniejszych projektów Stowarzyszenia SAR.
„Od tego jak zdolni ludzie trafią do naszej branży zależy jej kondycja i jakość, ale także to, co świat reklamy będzie miał do zaoferowania w przyszłości. Poprzez projekt See&Say staramy się przyciągać najzdolniejszych. Zachęcamy, by pokazali swoje portfolia, a najlepsze z nich prezentowane są na wystawie. Na tej ekspozycji, niczym w soczewce, można zobaczyć, jak w przyszłości będzie wyglądać reklama w Polsce. Poziom jest niezwykle wysoki. Ekspozycję oglądałem z dużą przyjemnością i jestem przekonany, że wszyscy obecni goście również” – powiedział podczas otwarcia wystawy Szymon Gutkowski, prezes Stowarzyszenia SAR.
Wystawę można zobaczyć do 18 lutego w godz. 7.00 – 21.00. Wstęp wolny.
Organizatorem MUST SEE jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz Klub Twórców Reklamy.
PRoto.pl jest patonem medialnym wydarzenia. (red)