23 maja 2018 roku w Warszawie odbędzie się kolejna edycja konferencji Polish Luxury Market Summit, poświęconej rynkowi dóbr luksusowych. Tematem przewodnim tegorocznego wydarzenia będzie „mindful luxury”, czyli świadomy luksus.
„Świadomy luksus to nie tylko wartość produktu, jego jakość, trwałość, włożona w niego praca, ale także ludzie, ich oddziaływanie na otoczenie i środowisko. Nastały czasy, kiedy konsument jest coraz bardziej świadomy, zaczyna czuć się odpowiedzialny za swoje wybory i ich konsekwencje, wybiegając w przyszłość. Luksus od zawsze postrzegany jest jako to, co daje poczucie wyjątkowości. Obecnie jednak nabrał nowego wymiaru, ponieważ konsument chce się wzbogacać nie tylko materialnie, ale i duchowo” – piszą organizatorzy wydarzenia.
Konferencja Polish Luxury Market Summit jest skierowana do konsumentów rynku dóbr luksusowych oraz prezesów, członków zarządów, dyrektorów zarządzających, szefów marketingu i PR-u, dyrektorów kreatywnych, Brand Managerów, osób odpowiedzialnych za strategie marketingowe oraz sprzedaż luksusowych produktów i usług, a także do prywatnych przedsiębiorców i inwestorów.
Podczas wydarzenia Beata Orkwiszewska i Anna Kuropatwa z LuxHub, Havas Media zaprezentują wyniki badania atrakcyjności treści w branży luksusowej.
W panelu dyskusyjnym na temat świadomego luksusu wezmą udział Ewa Bałdyga (prezes zarządu, Warszawska Fabryka Platerów HEFRA), Rajmund Nowak (właściciel, Novvak Jewellery) Anna Theiss (partner, Aurabilia) i Dominika Trawka (konsultant strategiczny, Luxury Consulting Online).
Paweł Drabarczyk razem z Agnieszką Roefler z Villa La Fleur opowiedzą o społecznym, kulturowym i biznesowym aspekcie zbierania sztuki i społecznie odpowiedzialnym kolekcjonowaniu.
Katarzyna Lemańska, dyrektor wynajmu i marketingu w spółce H.E.S.A., która jest właścicielem i inwestorem Raffles Europejski Warsaw, opowie o Polsce jako atrakcyjnym miejscu dla marek luksusowych i o tym, jak zachęcać i pozyskiwać marki luksusowe.
Podczas konferencji wystąpią także m.in. John Peeters, współwłaściciel agencji Holition, pracującej z luksusowymi markami, Ema Glória z Portugalii, CEO WeBuzz – Marketing Agency/Covet House, czy Grzegorz Włodarczyk, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu, Raffles Europejski Warsaw.
Wydarzenie odbędzie się w Villi Foksal w Warszawie. Organizatorem konferencji jest ESSE Media.
Więcej informacji można znaleźć na stronie.
PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia. (mb)