26 i 27 września 2018 roku w Warszawie odbędzie się Kids Products Forum, które jest kontynuacją Kids Products Marketing. Podczas wydarzenia zostaną omówione m.in. kampanie marketingowe i sprzedażowe produktów z branży dziecięcej i parentingowej. Celem konferencji jest również wnikliwa analiza grupy docelowej.
„Tegoroczne forum stawia przed uczestnikami szereg wyzwań m. in.: weryfikację skuteczności kanałów dystrybucji, budowę strategii lojalności angażującą całe rodziny czy konstruowanie wartościowego przekazu edukacyjnego” – czytamy w przesłanych do redakcji materiałach prasowych.
Podczas wydarzenia odbędą się m.in. dwie dyskusje panelowe poświęcone narzędziom budowania świata wyobraźni dziecka oraz potencjałowi sprzedażowemu produktów luksusowych w Polsce. Uczestnicy konferencji będą mogli również wziąć udział w warsztatach interaktywnych przygotowanych przez Magdalenę Kordaszewską (zabawkowicz.pl) oraz markę Żywiec Zdrój.
Czytaj też: YouTube i marketing szeptany, czyli jak dotrzeć do najmłodszych konsumentów
Na Kids Products Forum wystąpią m.in. Otylia Jędrzejczak, mistrzyni olimpijska w pływaniu, Maria Deskur, dyrektor zarządzająca Egmont Polska, Marek Czupryna, prezes zarządu KOMEX (5 10 15), Zofia Ślotała, właściciel marki Petite Maison, Inga Songin, dyrektor marketingu i PR, Żywiec Zdrój, Danone Water.
Pełną listę prelegentów oraz program konferencji można znaleźć na stronie.
PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia. (pp)