W dniach 14-15 listopada 2018 roku w Katowicach odbędzie się Golden Marketing Conference. Hasłem tej edycji jest „Nowy wymiar marketingu”.
W materiale prasowym czytamy – „prędkość zmian zachodzących w świecie jest ogromna. (…) Jeszcze szybszy postęp zauważalny jest także w marketingu. Nowe narzędzia, kanały komunikacji czy też korzystanie z technologii sprawiają, że marketingowiec musi być niezwykle uważny w dostrzeganiu zmian”. Dlatego też eksperci z branży marketingowej przedstawią praktyki, które pozwoliły im wyróżnić się na tle konkurencji.
Golden Marketing Conference to dwa dni prelekcji z sesją networkingową, oraz, jak dodają organizatorzy, kompleksowe ujęcie marketingu w oparciu o działania efektywnościowe online i personal branding w skalowaniu biznesu.
Podczas katowickiej edycji konferencji wystąpią eksperci z branży marketingowej, specjalizujący się w różnych dziedzinach, wśród nich: Tomasz Bąk i Joanna Grabowska – opowiedzą o tym, jak zbudować percepcję marki, nie mówiąc o produkcie, Piotr Bucki – zdradzi, jak zarażać ideami i tworzyć wirusowe treści, Adrian Gamoń – będzie mówił o trudnej sztuce analityki, Beata Tadla – opowie o budowaniu własnej marki, Grzegorz Turniak – wyłoży wstęp do sesji networkingowej, oraz Anna Urbańska – która wytłumaczy, jak kupuje mózg klienta.
Czytaj także: Mózg musi zobaczyć to, co mówimy. Wywiad z Piotrem Buckim
Na spotkaniach podjęty zostanie temat skutecznego wykorzystywania marketingu do budowy przewagi konkurencyjnej czy sposobów budowania nieszablonowych strategii marketingowych na podstawie danych oraz informacji dotyczących klientów marki, a także optymalizacji działań marketingowych w celu osiągnięcia zamierzonych celów czy biznesowych możliwości m.in. AI, Messengera, Instagrama, Facebooka, Google AdWords, Analytics. Zaproszeni goście na Golden Marketing Conference spróbują przedstawić skuteczniejsze wykorzystanie platformy Facebook do budowania kampanii.
W ramach konferencji Marek Gonsior poprowadzi prelekcję o rebrandingu polskiej marki produkującej meble – Agata. Gonsior stworzył nową komunikację i identyfikację wizualną salonów Agata.
Czytaj także: Przyszedł czas na zdecydowane odróżnienie się od konkurencji. Wywiad z Markiem Gonsiorem
W programie znajdzie się również blok o content marketingu i influencer marketingu, którego częścią będzie prelekcja Łukasza Głombickiego: „Co i jak zrobić, żeby Twoja firma zarabiała 10 razy lepiej, wykorzystując działania marketingowe, influencerów i content marketing”.
Szczegóły są dostępne na stronie.
PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia. (pm)