„Polowanie na lwa wymaga nie lada odwagi. Dochodzi także kreatywność w podejściu do dzikiego zwierza. Do tego potrzeba sprytu, wytrwałości i wielu innych cech, ale gdy się uda – satysfakcja i trofeum zostają na całej życie! Niemożliwe? A jednak nam się to udało i przygotowaliśmy krótki instruktaż, jak można to zrobić” – zapowiadają organizatorzy konferencji Imagination Day 8.
„Mamy aż 11 sposób na udomowienie zwierza, a o wszystkich opowiemy na żywo już 19 listopada. Wtedy to właśnie do Warszawy przyjadą tłumnie zdobywcy lwów i innych dzikich nagród! Mowa oczywiście o lwach canneńskich – czyli o prestiżowych nagrodach, przyznawanych co roku podczas Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności, znanego również jako Cannes Lions” – wyjaśniają dalej.
W tym roku już po raz ósmy odbywa się Imagination Day, czyli wydarzenie w pełni poświęcone kreatywności, poszerzające granice wyobraźni. Podczas konferencji, która odbędzie się właśnie 19 listopada 2018 roku w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie, będzie można dowiedzieć się m.in., jak agencja Ogilvy & Mather zdobyła aż 13 lwów za swoją kampanię „Do ostatniego drzewa”. W ramach konferencji wystąpią też m.in. Bohb Blair (Starcom) czy Leah Juaymah Mababangloob (LEGO).
22 listopada w ośmiu miastach w kinach sieci Multikino w całej Polsce odbędą się natomiast dwugodzinne pokazy kampanii reklamowych nagrodzonych na Cannes Lions.
Organizatorem wydarzeń jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.
Więcej informacji można znaleźć na stronie.
PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzeń.