22 stycznia 2019 roku odbędzie się kolejna edycja konferencji Kongres For Social Media organizowanej przez In Digital Marketing. Wydarzenie skierowane jest do osób odpowiedzialnych za działania firm w mediach społecznościowych. Konferencję podzielono na osiem bloków tematycznych, w trakcie których prelegenci opowiedzą o możliwościach wykorzystania social mediów w celach biznesowych oraz przekażą wskazówki, jak sprawić, by prowadzone działania były skuteczne.
Wśród prowadzących znajdą się Szymon Lisowski z Socjomanii, który będzie mówił o analizie danych z social mediów, czyli o tym, co warto mierzyć, kontrolować i raportować, Artur Jabłoński, który zdradzi przydatne wskazówki na temat precyzyjnego kierowania reklam Facebook Ads, czy Tomasz Szambelan z LifeTube, który z kolei poradzi, gdzie i jak prowadzić transmisje na żywo. Podczas konferencji Martyna Tarnawska z Socjomanii przedstawi subiektywny przegląd narzędzi, pomagających automatyzować pracę Social Managera. Swoje prelekcje wygłoszą także Agnieszka Stelmaszyk z Feno.pl, która podsumuje rynek mediów społecznościowych w Polsce, czy Franciszek Georgiew z Social Tigers, który powie, jaki content zwiększy efektywność działań na Instagramie.
Kongres For Social Media odbędzie się 22 stycznia 2019 roku w Kinie Atlantic w Warszawie. Szczegółowe informacje o spotkaniu i biletach można znaleźć na stronie.
PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia. (bm)