Rozpoczęły się zgłoszenia do tegorocznej edycji konkursu Innovation, w którym nagradzane są odważne koncepcje przełamujące schematy, eksperymentujące i odnoszące sukcesy. Inicjatywa jest skierowana do biznesu, środowisk technologicznych, firm z branży marketingu i mediów. Konkurs jest podzielony na trzy kategorie: Innowacyjny biznes, Innowacyjne doświadczenie oraz Innowacyjne media. Zgłoszenia można przesyłać do 28 lutego 2019 roku.
W kategorii Innowacyjny biznes można zgłaszać nowatorskie koncepcje, odpowiadające na potrzeby rynku i budujące przewagę konkurencyjną. Wyróżniono w niej sześć podkategorii: produkt, usługa, model sprzedażowy, model bizensowy, branding oraz CSR.
W dziedzinie Innowacyjnych doświadczeń można z kolei zaprezentować niekonwencjonalne pomysły doświadczeń wzmacniających więź między ludźmi i markami. Zgłaszający mają do wyboru takie podkategorie jak: content, event, customer/user experience czy touchpoint.
W kategorii Innowacyjne media zgłaszający mogą przesyłać projekty innowacyjnych sposobów dotarcia „do właściwych ludzi, we właściwym miejscu i o właściwym czasie”, a dostępne podkategorie to: aplikacje i platformy, algorytmy i narzędzia optymalizacyjne, formaty mediowe i/lub reklamowe oraz smart use of data.
Rozstrzygnięcie konkursu oraz wręczenie nagród odbędzie się 15 kwietnia 2019 roku podczas gali Innovation 2019. Na kolejny dzień zaplanowano Konferencję Innovation, w trakcie której zostaną zaprezentowane case studies wybranych projektów, które zwyciężyły w konkursie.
Szczegółowe informacje oraz formularz zgłoszeniowy dostępne są na stronie.
PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia. (bm)