19 i 20 marca 2019 roku odbędzie się kolejna edycja Golden Marketing Conference, wydarzenia skierowanego do osób odpowiedzialnych za strategię rozwoju marki – członków zarządu, dyrektorów marketingu czy osób decyzyjnych. W czasie dwudniowego wydarzenia wystąpi 20 zaproszonych ekspertów, którzy poruszą tematy m.in. zastosowania marketing automation, biznesowych możliwości AI, Google Ads i Google Analytics czy budowania nieszablonowych strategii marketingowych. Organizatorem wydarzenia jest Grupa Międzynarodowe Targi Poznańskie.
Gościem specjalnym tej edycji będzie ekonomista Michael E. Porter, autorytet w dziedzinie strategii organizacji i konkurencji, twórca koncepcji „5 sił Portera”, „Łańcucha wartości” czy „Diamentu Portera”.
Podczas poznańskiej konferencji wystąpią m.in. Piotr Bucki, który opowie o tym, jak zarażać ideami i tworzyć wirusowe treści, Gustaw Rozmarynowski, który z kolei przedstawi pięć zasad tworzenia skutecznych kampanii wideo online. Wśród prelegentów jest także Monika Czaplicka, która omówi skutki kryzysów w mediach społecznościowych. Magdalena Szmidt (Head in Mosqi.to) i Michał Kędzierski (szef komunikacji EC1 Łódź) zdradzą, „jak i po co odmładzać człowieka renesansu”. Janina Bąk (Janinadaily.com) i Maciej Lewiński przedstawią dane, które są dostępne w Google Analytics, a o których można nie mieć pojęcia, a Cezary Kuik (współzałożyciel i Head of product w Bot Like You) opowie o tym, jak AR zrewolucjonizuje doświadczenia zakupowe w internecie. Paweł Mielczarek (dyrektor e-commerce Cosmo Group) wyjaśni, jakie dane poufne o konkurencji można odnaleźć w statystykach Allegro.
Tegoroczna edycja Golden Marketing Conference odbędzie się w dniach 19 i 20 marca 2019 roku na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich.
Szczegółowe informacje o wydarzeniu dostępne są na stronie.
PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia. (bm)