Czas na zgłoszenia do piątej edycji konkursu EB Kreator został przedłużony do 1 marca 2019 roku.
Konkurs EB Kreator jest skierowany do pracodawców, a jego celem jest promowanie osiągnięć i dobrych praktyk w dziedzinie employer brandingu oraz inspirowanie innych firm do podejmowania działań wizerunkowych dotyczących budowania marki pracodawcy. Organizatorem konkursu jest GoldenLine.
Firmy mogą zgłaszać projekty z zakresu employer brandingu i marketingu rekrutacyjnego zrealizowane w 2018 roku.
Projekty można zgłaszać w siedmiu kategoriach: Zakładka kariera, Ogłoszenie rekrutacyjne, Kampania w social media, Akcja rekrutacyjna, Kampania employer branding, Wewnętrzna kampania employer branding oraz Wideo wizerunkowo-rekrutacyjne.
Aby wziąć udział w konkursie, należy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie oraz załączyć prezentację zawierającą opis projektu. Udział w konkursie jest bezpłatny.
Zgłoszenia oceniać będą Adam Wąsik (Pracownia EB GoldenLine), Szymon Motławski (Pracownia EB GoldenLine), Marta Pawlak-Dobrzańska (Great Digital), Zyta Machnicka (Lightness), Urszula Zając-Pałdyna (HRnaobcasach.pl), Iwona Grochowska (Nais) oraz Katarzyna Młynarczyk (Socjomania).
Ogłoszenie wyników konkursu oraz rozdanie statuetek odbędzie się 28 marca 2019 roku w warszawskim Teatrze Capitol.
Więcej informacji na stronie.
PRoto.pl jest patronem medialnym konkursu. (mb)