Papierniczy Świat opublikował artykuł dotyczący służbowego wizerunku współczesnej kobiety. Autorka Monika Ostrowska prezentuje kilka najważniejszych zasad, dotyczących wizerunku bizneswoman. Przede wszystkim zwraca uwagę na zachowanie zasady umiaru. Kryje się ona w prostocie, doborze dyskretnej biżuterii i makijażu.
Drugą ważną kwestią zdaniem autorki jest jakość materiałów. Najszlachetniej wyglądają jedwabie, kaszmiry, wełny i dobra gatunkowo bawełna. Odpowiednia kolorystyka w ubiorze również nie pozostaje bez znaczenia. Najlepsze kolory to nie wychodząca z mody czerń, ponadto granat, kolor szary i biały. W odpowiednim doborze stroju i dodatków może pomóc również specjalista do spraw kreowania wizerunku. Najważniejsza zdaniem autorki jest harmonia. Jak mówi: „(…) nie możemy wyglądać sztucznie, bo tak też będziemy się zachowywać. (…) Dobry wizerunek jest kluczem do sukcesu”. (jk)