Już w środę 22 maja 2019 roku w Katowicach odbędzie się konferencja PR Silesia Day. Wydarzenie organizowane jest z okazji 25-lecia Polskiego Stowarzyszenia Public Relations oraz 20-lecia studenckiego Międzywydziałowego Stowarzyszenia Dziennikarzy MOSTY.
Eksperci – m.in. członkowie zarządu śląskiego oddziału PSPR – podczas konferencji opowiedzą o public relations, komunikacji kryzysowej, relacjach z mediami, brandingu, crowdfundingu czy współpracy z influencerami. Zdradzą swoje sposoby na promocję i skuteczną komunikację z klientami, podpowiedzą też, jak niestandardowo realizować kampanie nawet z niewielkimi budżetami i pokażą przykłady zrealizowanych projektów.
Konferencję rozpocznie dr Krystian Dudek, właściciel Instytutu Publico, prezes śląskiego oddziału PSPR, który omówi zasady „prawdziwego PR-u”. Redaktor Marek Czyż, dziennikarz telewizyjny z 25-letnim doświadczeniem, podejmie z kolei próbę obrony klasycznego dziennikarstwa, pokaże także podobieństwa i różnice między PR i działaniami influencerów.
Ewa Stępniewicz i Barbara Kaźmierczak z firmy VIS Media, będą z kolei mówiły o crowdfundingu – „o tym jak sprawić, by o projekcie napisały ogólnopolskie media i nie zapłacić za to złotówki”.
Marek Gajda, rzecznik prasowy urzędu miejskiego w Radlinie, powie natomiast o tym, w jaki sposób prowadzić komunikację społeczną w małej gminie i przy małym budżecie. Beata Kopczyńska, regionalny rzecznik prasowy ZUS województwa śląskiego, zdradzi z kolei tajniki budowania marki i zaufania do ZUS. Agata Kalafarska-Winkler, właścicielka firmy 5PR, poruszy z kolei temat relacji z mediami w kontekście budowania wizerunku.
Wydarzenie odbędzie się w Rektoracie Uniwersytetu Śląskiego – w Auli im. Kazimierza Lepszego przy ul. Bankowej 12 w Katowicach. Rozpocznie się o godzinie 9.00
Udział w konferencji jest bezpłatny. Szczegółowy program wydarzenia można znaleźć na stronie.
Rejestracja uczestników przez adres mailowy: msd.mosty.us@gmail.com.
PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia. (mb)