Już w najbliższą środę, 22 maja 2019 roku, w Katowicach odbędzie się konferencja PR Silesia Day. Spotkanie zorganizowane jest z okazji 25-lecia Polskiego Stowarzyszenia Public Relations oraz 20-lecia studenckiego Międzywydziałowego Stowarzyszenia Dziennikarzy MOSTY.
Prelegenci poruszą m.in. tematy takie jak PR kryzysowy, relacje z mediami, crowdfunding oraz branding.
Na początku o skutecznej komunikacji w czasie prosperity i w czasie kryzysu opowie dr Krystian Dudek, właściciel Instytutu Publico. Następnie dziennikarz Marek Czyż poruszy temat relacji pomiędzy współczesnym dziennikarstwem i public relations.
Głos zabiorą także Ewa Stępniewicz i Barbara Kazimierczak z VIS Media, które podejmą temat crowdfundingu. Następnie Marek Gajda, rzecznik prasowy urzędu miejskiego w Radlinie, opowie o prowadzeniu działań PR w instytucjach samorządowych.
Beata Kopczyńska, regionalny rzecznik prasowy ZUS województwa śląskiego, będzie mówiła o budowaniu marki i zaufaniu do ZUS. Jako ostatnia głos zabierze Agata Kalafarska-Winkler, właścicielka 5PR, która przekaże swoją wiedzę na temat utrzymywania relacji z mediami jako elementu budowania wizerunku marki.
Wydarzenie odbędzie się o godzinie 9:00 w Auli im. Kazimierza Lepszego w Rektoracie Uniwersytetu Śląskiego przy ul. Bankowej 12 w Katowicach.
Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Szczegółowy program konferencji można znaleźć na stronie.
Rejestracja uczestników odbywa się poprzez adres mailowy: msd.mosty.us@gmail.com
PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia. (ak)