17 czerwca 2019 roku ukazała się książka Richa Leigha „Mity PR-u. Czy nie ma złej sławy?”, wydana przez Wydawnictwo Naukowe PWN.
Publikacja wyjaśnia mity istniejące wewnątrz i na zewnątrz branży PR, które zdaniem autora biorą się z braku jej zrozumienia. Książka jest przewodnikiem dla studentów, przedsiębiorców oraz PR-owców, rozwiewającym wątpliwości dotyczące public relations.
„Ciekawe i spójne spojrzenie na współczesny świat PR. Autor krok po kroku przeprowadza czytelnika po niuansach branży, mierząc się z najbardziej popularnymi mitami na temat tej profesji. To wciągający przewodnik, który przedstawia konkretne przypadki, dane i rozwiązania. A wszystko w lekkiej i przystępnej formie. Must have dla profesjonalistów, początkujących, a także osób zainteresowanych tematyką” – skomentował Bartosz Milczarczyk, wiceprezes Polskiego Stowarzyszenia PR.
Autor, Rich Leigh, od wielu lat jest związany z branżą PR. Jest założycielem i dyrektorem firmy Radioactive PR. Wcześniej współpracował z największymi markami i organizacjami, takimi jak IKEA, Just-Eat, Premier Inn, National Gallery i Paddy Power. Dodatkowo prowadzi blog PRexamples.com, który poświęcony jest najlepszym działaniom PR-owym.
Więcej informacji o książce oraz możliwość jej zakupu na stronie.
PRoto.pl jest patronem medialnym publikacji. (ak)