poniedziałek, 25 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościPromocja się opłaca

Promocja się opłaca

Antoni Bielewicz na łamach Gazety Wyborczej pisze o zaletach inwestowania w działania public relations. Zgodnie ze słowami autora artykułu dobrze prowadzony PR wpływa na wzrost sprzedaży i motywację pracowników. Janusz Obtułowicz, prezes firmy Iker z Nowego Sącza, który współpracuje z agencją promocji wizerunku od trzech lat zauważa, że prowadzone wcześniej na własną rękę działania PR-owskie były niespójne i nie przynosiły oczekiwanych rezultatów.
Profesjonalna obsługa w tym zakresie zaowocowała wzrostem sprzedaży i zwiększyła znajomość marki. PR przydaje się także w promocji działań niestandardowych, o których trudno opowiedzieć za pomocą reklamy. W artykule wymienione zostają także najczęstsze uchybienia, do których dochodzi przy prowadzeniu promocji, a które mogą zaszkodzić firmie. Należą do nich m.in. nadmierna nieufność czy zbytnia ufność względem dziennikarzy. (ml)

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj