poniedziałek, 18 listopada, 2024

Sztuka i PR

Kamil Kosiński pisze w Pulsie Biznesu o próbach przełamania przez Bank Millennium konwencji sponsoringu kulturalnego. Przedstawienie „Pastorałka” nadane w TVP1 8 stycznia 2007 roku było dziesiątym widowiskiem zrealizowanym w cyklu Perły Millennium. Bank zgodził się finansować połowę kosztów każdego programu, ale chciał też mieć wpływ na repertuar.
Jak pisze Kosiński: „Na cykl bank wydaje rocznie kwotę porównywalną z kosztami 3-4 tygodniowej kampanii reklamowej w telewizji”. Wojciech Kaczorowski, szef PR-u Banku Millennium, tłumaczy: „Teatr Telewizji ma widownię pokrywająca się z targetem banku, czyli mieszkańców miast w wieku 20-45 lat”, dodaje także: „Cykl jest pożyteczny ze społecznego punktu widzenia i jest pożyteczny dla wizerunku banku, który jako poważna instytucja chce istnieć na rynku przez lata.” (ml)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj