1 października 2019 roku, w czasie XV Konferencji PR w Samorządzie i Administracji Państwowej, ogłoszono laureatów siódmej edycji konkursu Kryształy PR-u. Nagradzane są w nim najlepsze inicjatywy samorządów z całej Polski. Celem konkursu jest promowanie i nagradzanie najbardziej wartościowych projektów jednostek samorządów terytorialnych i organów administracji państwowej jako inspiratorów kreatywnych działań i rozwiązań.
W kategorii najlepszy wizerunek w mediach społecznościowych Grand Prix zdobyli ex aequo Urząd Miasta w Tomaszowie Mazowieckim oraz Gmina Miejska Ciechanów.
Gmina Miasto Rzeszów zdobyła natomiast Grand Prix w kategorii najlepszy film promocyjny.
W kategorii najlepsza kreatywna kampania promocyjna Grand Prix ex aequo otrzymali Gmina Miasto Częstochowa oraz Urząd Miasta Gorzowa Wielkopolskiego.
Za najlepszy event społeczny Grand Prix nagrodzony został Urząd Miasta Kutna.
W kategorii najlepsza gazeta miejska/biuletyn Grand Prix otrzymało Województwo Kujawsko-Pomorskie, a nagroda specjalna trafiła do Urzędu Miasta Torunia. Za najlepszą kampanię promocyjno-informacyjną spółki samorządowej Grand Prix otrzymało natomiast Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Krakowie.
Pozostali nominowani otrzymali w konkursie wyróżnienia. Listę nominowanych w poszczególnych kategoriach można znaleźć na stronie.
PRoto.pl było patronem medialnym wydarzenia.