niedziela, 24 listopada, 2024

Promocja Torunia

Na łamach toruńskiego wydania Gazety Wyborczej ukazał się wywiad z Jarosławem Nadolskim z PR-owskiej agencji ICD. Rozmówca odpowiadał na pytania związane z najbardziej skutecznymi sposobami promocji Torunia. Uważa, że działania promocyjne miasta przede wszystkim powinny skupiać się wokół zachęcania do przyjazdów całych rodzin.
Niski budżet przeznaczony na promocję to zdaniem Nadolskiego problem, z którym można sobie poradzić. Proponuje wykorzystać go na zapraszanie dziennikarzy i liderów opinii, którzy pisaliby artykuły o Toruniu, dodatkowo radzi wykorzystać internet, który, jak mówi: „przy niewielkich nakładach – może stać się poważnym narzędziem nowoczesnej promocji”. Przywołując budowę pomnika kaloryfera w Rosji, o której pisały w swoim czasie najważniejsze serwisy informacyjne na świecie, proponuje, aby także w Toruniu nie zabrakło ciekawych elementów promocyjnych, takich jak np. strażnicy miejscy w sezonie letnim przechadzający się po Starówce z halabardami. (jk)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj