niedziela, 24 listopada, 2024

Plotka i biznes

W TV Biznes, w programie „Biznes dzisiaj”, Joanna Nowak przygotowała materiał o znaczeniu plotki w interesach. Specjaliści od PR-u interesują się plotką badają jej strukturę i sposób funkcjonowania, by przeciwstawiać się jej niekorzystnemu wpływowi, a także, by kreować plotki wspomagające biznes. Specjalne zespoły oddelegowane do tego typu zadań funkcjonują w wielu światowych firmach.
„Media kreują fakt, którego nie było i żyje on potem własnym życiem, plotka podobnie, jest pewną formą wykreowania informacji nie do końca prawdziwej, tylko po to, aby wywołać określony rezonans i efekt w środowisku” – mówi etyk mediów prof. Michał Iwaszkiewicz. Agnieszka Woch specjalista od PR dodaje: „Jeżeli mówimy o biznesie to powinniśmy mówić o famie, albo wręcz o marketingu szeptanym. (…)Walczyć jest z nim trudniej, gdyż rozwój technologii internetowych przyczynia się do szybszego rozpowszechniania”. Plotka potrafi kreować rynkową rzeczywistość. (ml)

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj