Urszula Światłowska w dodatku do Pulsu Biznesu porusza tematykę biuletynów firmowych. Jak można przeczytać w artykule, „magazyny firmowe przynoszą wiele korzyści, jeśli są przygotowane profesjonalnie”. Zdaniem Rafała Modzelewskiego, menedżera opiekującego się wydawnictwami firmowymi w Twenty Four Seven PR, „lepiej, gdy pismo przygotowuje ktoś z zewnątrz spółki. Gdy zajmują się tym pracownicy, albo przygotowanie artykułu będzie traktowane jak dopust boży, albo życie w firmie zostanie przedstawione w zbyt różowych barwach”.
Autorka tekstu wskazuje na dwa typy biuletynów: kierowane na zewnątrz oraz przeznaczone dla pracowników firmy. Wydawnictwa wewnętrzne powinny informować o tym, co się dzieje w firmie, jak również odpowiadać na pytania, jakie stawiają sobie jej pracownicy. Pomaga to w identyfikacji pracownika z miejscem pracy, a także, jak podkreśla Iga Niewiadomska z agencji Godwill PR, buduje zaufanie i wzajemne rozumienie. Koszty związane z wydaniem pisma można zoptymalizować dzięki reklamom. Alternatywą jest również stworzenie internetowego newslettera, który, jak pisze autorka, dobrze przygotowany może być równie atrakcyjny, jak typowy biuletyn, a na pewno tańszy. (jk)