Trwają zapisy na szóstą edycję Kongresu Różnorodności, która w tym roku poświęcona będzie wielowymiarowości kapitału społecznego. Wydarzenie odbędzie się już 23 stycznia 2020 roku, a udział w nim jest bezpłatny. Ograniczona jest natomiast liczba miejsc.
Hasło, które będzie łączyło prelekcje i panele dyskusyjne, brzmi „FIXING TOMORROW WITH DIVERSITY – czyli jak różnorodność wpływa na budowanie kapitału społecznego?”. W jego ramach wystąpią m.in. Van Anh Dam, dyrektorka programu edukacyjnego w Centralnym Domu Technologii, Aniela Hejnowska, Marketing & Operations Lead i członek zarządu Microsoft Polska, a także Aleksandra Przegalińska z Akademii Leona Kuźmińskiego czy Marzena Strzelczak, dyrektorka generalna i członkini zarządu Forum Odpowiedzialnego Biznesu.
Uczestnicy Kongresu będą zastanawiać się m.in., czym jest dzisiaj kapitał społeczny, jak wzmacniać otwartość na różnorodność w przestrzeni publicznej, czy warto inwestować w społeczeństwo obywatelskie, czy sztuczna inteligencja ma szacunek dla różnorodności, a także – czy nowe technologie są sojusznikiem w tworzeniu kapitału społecznego.
„Staraliśmy się ułożyć program szóstej edycji Kongresu tak, by pokazać wpływ idei różnorodności na budowanie kapitału społecznego z różnych perspektyw: biznesu, nowych technologii czy też administracji publicznej. Zainspirowała nas dynamicznie zmieniająca się rzeczywistość i nowe wyzwania w tych obszarach, na które odpowiedzią może być właśnie różnorodność” – komentuje Dorota Strosznajder, pełnomocnik ds. odpowiedzialności społecznej Henkel Polska – współorganizatorka wydarzenia – oraz inicjatorka i współtwórczyni Kongresu Różnorodności oraz cyklu spotkań Praktycy Różnorodności w Lepszym Świecie.
Szósty Kongres Różnorodności odbędzie się 23 stycznia w Warszawie, w Międzynarodowym Centrum Kultury w Nowym Teatrze przy ul. Madalińskiego 10/16. Wciąż można zgłaszać chęć uczestnictwa za pomocą internetowej rejestracji.
Organizatorami konferencji są Henkel Polska i BETTER. Więcej informacji można znaleźć na stronie.
PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia. (mp)