1 czerwca 2020 roku odbędzie się pierwsza edycja wydarzenia GMC Live. Organizatorem jest Grupa MTP, która od 2015 roku odpowiada za Golden Marketing Conference – konferencję skierowaną do marketingowców, specjalistów ds. public relations, dyrektorów marketingu, freelancerów, osób decyzyjnych w zakresie strategii rozwoju marki oraz przedsiębiorców.
Wydarzenie, które odbędzie się online, jest odpowiedzią na światowe zmiany wywołane przez COVID-19. „Specjalna koncepcja oparta na prelekcjach oraz wyjątkowy dobór prelegentów stworzony z wybitnych ekspertów i dyrektorów marketingu największych międzynarodowych marek stwarza przełomowy dla branży marketingowej event” – tłumaczą organizatorzy. Event odbędzie się w specjalnym wirtualnym studiu wybudowanym w Poznań Congress Center.
Prelegenci poruszą tematy związane ze zmianami wymuszonymi światową izolacją, wzrostem znaczenia e-commerce, przedstawią strategie marketingowe czy opowiedzą o influencer marketingu.
Wśród zaproszonych panelistów znaleźli się m.in. Agnieszka Jaworska-Goździewska, Marketing & PR Manager w Nickel Development, Andrzej Brandt, Head of PCC w Semahead, Angelika Jeżewska, Senior Marketing Specialist i Brand Manager w Lenovo Polska, Elżbieta Wojtczak, CEO w Communication Unlimited, Iwona Kasprzak, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej w Grupie MTP, Karolina Niementowska, kierownik zespołu zarządzania marką korporacyjną w Grupie MTP, Łukasz Cholewicki, Digital Marketing Manager w Agencji Interaktywnej 4360, Magdalena Szmidt i Piotr Mikulski, Head i Senior Content Manager w MOSQI.TO, Marcin Sokołowski, CEO w Sharebee, Tomasz Bąk, dyrektor biura marketingu strategicznego w Citi Handlowy, oraz Urszula Wilk, dyrektor zarządzający w MediaTalk.
Wydarzenie odbędzie się 1 czerwca 2020 roku w godzinach 11:00-16:00. Transmisja prowadzone będzie bezpłatnie na Facebooku Goden Marketing Conference oraz kanale orgniazatora na YouTubie.
Program oraz szczegóły internetowego eventu można znaleźć na stronie.
PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia. (ak)