niedziela, 24 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościTrwają zgłoszenia do Złotych Spinaczy. Został tydzień, by zdążyć w pierwszym terminie

Trwają zgłoszenia do Złotych Spinaczy. Został tydzień, by zdążyć w pierwszym terminie

Trwają zgłoszenia do XVIII edycji konkursu Złote Spinacze, który nagradza kampanie public relations w Polsce. Jeszcze do 10 sierpnia można przesłać zgłoszenie w pierwszym terminie.

Celem Złotych Spinaczy jest promocja najwyższych standardów w branży oraz edukacja środowiska biznesowego na temat znaczenia PR w działaniach firm i instytucji.

W tym roku wydzielono 36 kategorii konkursowych, w tym nowe: PR pro bono i COVID-19 PR response, a także specjalna kategoria jubileuszowa – Kampania PR XX-lecia, utworzona z okazji dwudziestej rocznicy założenia Związku Firm Public Relations.

Do Złotych Spinaczy zgłaszać można kampanie, programy i projekty zrealizowane na obszarze Polski przez agencje PR, firmy i korporacje, osoby prawne, instytucje państwowe i samorządowe, szkoły, uczelnie, organizacje trzeciego sektora, a także samodzielnych specjalistów.

Czytaj także: Po co się zgłaszać do Złotych Spinaczy

Kolejne terminy zgłoszeń upływają kolejno 3 września i 7 września 2020 roku.

Projekty oceni jury złożone z ekspertów branży PR, przedstawicieli świata biznesu, organizacji pozarządowych, mediów oraz środowiska akademickiego. Partnerem merytorycznym konkursu ponownie została firma Deloitte.

Zwycięzcy zostaną ogłoszeni podczas uroczystej gali 4 grudnia 2020 roku.

Więcej szczegółów na temat konkursu można znaleźć na stronie. Organizatorem konkursu jest Związek Firm Public Relations.

PRoto.pl jest patronem medialnym konkursu. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj