niedziela, 17 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościPopularność reputacji

Popularność reputacji

W kwietniowym numerze miesięcznika Home&Market Rafał Czechowski, prezes PSPR-u i członek IPRA, rozważa problem masowej utraty reputacji licznych przedstawicieli najbardziej cenionych zawodów. Do tej grupy zalicza m.in. polityków, lekarzy, hierarchów Kościoła Katolickiego czy aktorów. Zdaniem autora jest to jeden z ewidentnych efektów polityki władz czwartej RP, które w dużej mierze inicjują działania prowadzące do utraty reputacji jej elit.
Wśród głównych czynników, prowadzących do destrukcji cudzej reputacji, prezes Polskiego Stowarzyszenia Public Relations wymienia przede wszystkim tabloidyzację mediów, popyt ma skandal i schematyczny obraz rzeczywistości, które pomagają stworzyć spektakularną i dramatyczną akcję dziejącą się na oczach wszystkich obywateli. Autor zauważa, że w szybkim tempie rośnie popularność zagadnienia reputacji. Stawia pytanie o zależność pomiędzy tą popularnością a zwiększającymi się stratami reputacji osób publicznych i stwierdza, że z czasem reputacja stanie się coraz bardziej docenianym atutem. (mu)

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj