Ewelina Konwicka w artykule zamieszczonym przez Parkiet zadała pytanie o główne kryteria, jakimi kierują się managerowie przy wyborze doradców wspierających debiut giełdowy ich firm. Autorka o odpowiedź poprosiła przedstawicieli przedsiębiorstw, które pierwszy krok na giełdzie mają już za sobą.
Marian Owerko, prezes Bakallandu, przyznał, że o wyborze konsorcjum doradczego, do którego należała także agencja PR-owska, „pracującego przy ofercie publicznej zadecydowały informacje z rynku, czyli referencje oraz pewna wypadkowa między ofertą a ceną”.
Natomiast Grzegorz Żółcik, prezes Żurawi Wieżowych, stwierdził, że „jeśli chodzi o doradcę finansowego i public relations, zadecydowała cena”. Andrzej Rogowski, prezes Multimedia Polska, opisuje także trudności i niebezpieczeństwa towarzyszące wejściu firmy na giełdę: „Trzeba było skoordynować pracę całego konsorcjum, w którym w sumie było kilkanaście firm, w tym banki inwestycyjne, doradcy finansowi, kancelarie prawne, audytorzy, a także agencje PR”. (psp)