Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Jak kontaktować się z dziennikarzami? Konferencja Media Relations już 25 maja. jak kontaktować się z dziennikarzami, aby chcieli nas słuchać i przekazali nasz komunikat dalej – czytelnikom, słuchaczom czy telewidzom? temu poświęcona będzie konferencja media relations, organizowana przez puls biznesu. wydarzenie już 25 maja 2021 roku online! wiedza o budowaniu relacji z mediami jest kluczowa w pracy każdego pr-owca – od współpracy z dziennikarzami zależy bowiem, jak partnerzy biznesowi i klienci widzą firmę. dziś zwykłe rozesłanie notki prasowej do dziennikarzy już nie wystarczy. redakcje są bombardowane ogromną liczbą komunikatów. by komunikat nie przepadł w informacyjnym szumie, musi być dopasowany do medium i się wyróżnić. właśnie o tym będzie mowa podczas media relations. zagadnienia te omówią dziennikarze:. – prasowi (grzegorz nawacki/marcel zatoński – puls biznesu)– radiowi (paweł sołtys/michał gąsiorowski – radio 357)– regionalni (jerzy jurecki – „tygodnik podhalański”)– telewizyjni (radosław mróz – tvn24)– branżowi (michalina szczepańska – handelextra.pl / magazyn „handel”)– lifestylowi (agnieszka jastrzębska – jastrząb post)– agencyjni (wojciech surmacz – polska agencja prasowa)oraz eksperci komunikacji (jolanta piela – good division). uczestnicy wydarzenia dowiedzą się, jak odpowiednio przygotować się do rozmowy z dziennikarzami, dobierać komunikaty i formę ich przekazu do poszczególnych mediów, a także poznają techniki, za pomocą których przedstawiciele redakcji będą słuchać tego, co marka ma do powiedzenia. dziennikarze powiedzą także, jak pandemia zmieniła pracę redakcji i co to oznacza dla kształtowania komunikacji firm. mowa będzie także o sposobach na walkę z fake newsami, które pojawiają się na temat firm, i błędach, jakich w komunikacji redakcje nie wybaczają. podczas konferencji możliwa będzie dyskusja z dziennikarzami podczas sesji „hyde park”. więcej informacji i zgłoszenia na stronie. proto.pl jest patronem medialnym konferencji. (mb).
Jak kontaktować się z dziennikarzami, aby chcieli nas słuchać i przekazali nasz komunikat dalej – czytelnikom, słuchaczom czy telewidzom? Temu poświęcona będzie konferencja Media Relations, organizowana przez Puls Biznesu. Wydarzenie już 25 maja 2021 roku online!
Wiedza o budowaniu relacji z mediami jest kluczowa w pracy każdego PR-owca – od współpracy z dziennikarzami zależy bowiem, jak partnerzy biznesowi i klienci widzą firmę. Dziś zwykłe rozesłanie notki prasowej do dziennikarzy już nie wystarczy. Redakcje są bombardowane ogromną liczbą komunikatów. By komunikat nie przepadł w informacyjnym szumie, musi być dopasowany do medium i się wyróżnić.
Właśnie o tym będzie mowa podczas Media Relations.
Zagadnienia te omówią dziennikarze:
– prasowi (Grzegorz Nawacki/Marcel Zatoński – Puls Biznesu)
– radiowi (Paweł Sołtys/Michał Gąsiorowski – Radio 357)
– regionalni (Jerzy Jurecki – „Tygodnik Podhalański”)
– telewizyjni (Radosław Mróz – TVN24)
– branżowi (Michalina Szczepańska – HandelExtra.pl / magazyn „Handel”)
– lifestylowi (Agnieszka Jastrzębska – Jastrząb Post)
– agencyjni (Wojciech Surmacz – Polska Agencja Prasowa)
oraz eksperci komunikacji (Jolanta Piela – Good Division).
Uczestnicy wydarzenia dowiedzą się, jak odpowiednio przygotować się do rozmowy z dziennikarzami, dobierać komunikaty i formę ich przekazu do poszczególnych mediów, a także poznają techniki, za pomocą których przedstawiciele redakcji będą słuchać tego, co marka ma do powiedzenia. Dziennikarze powiedzą także, jak pandemia zmieniła pracę redakcji i co to oznacza dla kształtowania komunikacji firm. Mowa będzie także o sposobach na walkę z fake newsami, które pojawiają się na temat firm, i błędach, jakich w komunikacji redakcje nie wybaczają.
Podczas konferencji możliwa będzie dyskusja z dziennikarzami podczas sesji „Hyde Park”.
Więcej informacji i zgłoszenia na stronie.
PRoto.pl jest patronem medialnym konferencji. (mb)