7 i 8 września 2021 roku po raz dziewiąty odbędzie się stacjonarna edycja Golden Marketing Conference. Głównymi tematami tej edycji będą transformacje marketingowe, przyspieszona digitalizacja usług oraz wzrost zainteresowania prowadzeniem działalności w internecie.
GMC to dwudniowe wydarzenie skierowane do osób zarządzających – członków zarządu, dyrektorów marketingu, osób decyzyjnych w zakresie strategii rozwoju marki, specjalistów ds. public relations oraz osób prowadzących lub zarządzających firmami w Polsce. Organizatorem konferencji jest Grupa MTP. Celem wydarzenia jest „przekazanie jak największej ilości merytorycznej treści, informacji o trendach i przygotowanie rynku marketingowego na nadchodzące zmiany”.
Eksperci podczas wydarzenia przedstawią trendy i nieszablonowe rozwiązania, które uczestnicy mogli szybko zastosować w swojej pracy. Program nadchodzącej edycji Golden Marketing Conference będzie poświęcony przede wszystkim e-biznesowi, zastosowaniu w social mediach, a także budowaniu contentu czy wideo marketingowi.
Podczas wrześniowej konferencji wystąpią m.in. dr Aleksander Poniewierski, globalny lider cyfryzacji i nowych technologii, EY Technology Consulting, Janina Bąk, Paweł Tkaczyk, Tomasz Grzemski, CEO, Macopedia, Jacek Dziura, Chief Marketing Officer, iCEA, oraz przedstawiciele Core Law, Semahead i OTO Film.
Udział w wydarzeniu będzie można wziąć na dwa sposoby – stacjonarnie w Poznaniu oraz online w formule PPV. Rejestracja obywa się na stronie.
PRoto.pl jest patronem medialnym konferencji.