7 i 8 września 2021 roku w Poznaniu odbędzie się dziewiąta edycja Golden Marketing Conference. Podczas tegorocznej odsłony wydarzenia szczególnie ważne będą zagadnienia z dziedziny e-biznesu i analityki działań internetowych, pojawią się także tematy związane z zastosowaniem social mediów czy budowaniem contentu. Organizatorem konferencji jest grupa MTP.
Golden Marketing Conference jest dwudniowym wydarzeniem skierowanym do osób zarządzających – członków zarządu, dyrektorów marketingu, osób decyzyjnych w zakresie strategii rozwoju marki, specjalistów ds. public relations oraz osób prowadzących lub zarządzających firmami w Polsce. Zaproszeni eksperci przedstawią trendy i nieszablonowe rozwiązania, które uczestnicy wydarzenia będą mogli zastosować w swojej pracy. Główny cel konferencji to przygotowanie rynku marketingowego na nadchodzące zmiany.
W programie najnowszej edycji Golden Marketing Conference pojawią się bieżące kwestie powiązane ze wzrastającym znaczeniem e-biznesu – począwszy od wyboru platformy e-commerce, przez UX i on-site marketing po kampanie promujące sprzedaż i strategie ją zwiększające.
Wśród zaproszonych prelegentów są m.in. Janina Bąk, autorka bloga JaninaDaily.com oraz analityczka danych marketingowych w kraju; dr Aleksander Poniewierski, globalny lider cyfryzacji i nowych technologii, EY Technology Consulting; Paweł Tkaczyk; Jacek Dziura, CMO, iCEA, Marta Burchard, Digital Specialist; Tomasz Grzemski, CEO, Macopedia; Bartosz Pilc, radca prawny, CORE Law; Magdalena Milewska, Content Marketing Director, Ringer Axel Springer Polska; Paweł Grabowski, dyrektor rozwiązań bezobsługowych, Żabka Polska; Anna Tratnerska, Head of Business Development & UX Senior, Verseo oraz przedstawiciel TikTok Polska.
Udział w wydarzeniu będzie można wziąć na dwa sposoby – stacjonarnie w Poznaniu oraz online w formule PPV. Rejestracja obywa się na stronie. (ap)
PRoto.pl jest patronem medialnym konferencji.