Jak docierać do boomersów, zetek, a jak dp millenialsów? Jak komunikować w zgodzie z wartościami instytucji? Czy NFT i Metaverse sprawdzą się w kulturze? To niektóre z tematów, które zostaną poruszone podczas 7. edycji ogólnopolskiej Konferencji Marketing w Kulturze. Komunikacja – trendy – praktyka.
Wydarzenie odbędzie się 12 i 13 kwietnia 2022 roku w formule online i offline w Gdańskim Teatrze Szekspirowskim. Organizatorem konferencji dla osób zajmujących się marketingiem i komunikacją działań kulturalnych jest Instytut Kultury Miejskiej w Gdańsku.
Program dwudniowej konferencji to dopasowane do specyfiki komunikacji kultury, wystąpienia ekspertów i ekspertek z dziedziny marketingu i promocji, a także autorytetów naukowych czy pracujących w kulturze. Wyjaśnione zostaną najgorętsze słowa ostatniego roku: NFT i Metaverse, pojawi się przegląd case studies, poruszony zostanie temat subskrypcji i sprzedaży „produktów kulturalnych”, a także sukcesu marketingowego wydarzeń kulturalnych. Mowa będzie o podziale treści i komunikacji do zetek, millenialsów i boomersów, a uczestnicy dowiedzą się, gdzie najlepiej lokować budżety na promocję. Pojawi się także tematu employer brandingu w kulturze i budowaniu stałej relacji z odbiorcami wydarzeń.
Konferencja obejmie też wystąpienia na temat storytellingu, dostępności instytucji kultury, spójnej komunikacji marki, pozyskiwaniu środków zagranicznych, case studies wydarzeń pandemicznych oraz refleksję nad zmianami, które przyniosła pandemia w zachowaniu odbiorców kultury.
Wydarzeniu towarzyszą też dwa całodniowe warsztaty, które odbędą się 11 kwietnia. O tworzeniu podcastów i treści audio dla kultury powie Agnieszka Obszańska, z przygotowywania edycji i promocji materiałów wideo szkolić będzie Marcin Andrzejewski. Na warsztaty obowiązują dodatkowe zapisy.
Organizatorzy przewidują także dostęp do wydarzenia w formie online.
Rejestracja odbywa się na stronie.
PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia.