Do 30 września 2022 roku przyjmowane są zgłoszenia do pierwszej edycji konkursu The Next Gen of PR 2022, skierowanego do PR-owców poniżej 35 roku życia.
Organizatorem polskiej edycji jest Związek Firm Public Relations. Konkurs stanowi polskie eliminacje do międzynarodowych rozgrywek ICCO Next Generation PR World Cup – Next Generation PR World Cup. Dla zwycięzców polskich eliminacji przewidziana została także nagroda pieniężna. W roku 2022 po raz pierwszy pojawią się w konkursie reprezentanci Polski. ZFPR jest jedyną organizacją z naszego kraju, która może ich wskazać.
W konkursie wyłoniona zostanie najlepsza kampania public relations stworzona w odpowiedzi na brief zadany przez partnera konkursu. Prace oceniane będą przez jury według następujących kryteriów: strategia, wdrożenie, spodziewany efekt.
Udział w konkursie mogą wziąć dwuosobowe zespoły, które zawodowo związane są z branżą public relations, a każda z nich ma mniej niż 35 lat. Zgłoszeń mogą dokonywać uczestnicy we własnym imieniu oraz podmioty zatrudniające pracowników.
Zwycięzcy konkursu zostaną ogłoszeni pod koniec października 2022 roku.
Zainteresowani mogą zgłaszać się do 30 września 2022 roku przez formularz.
Więcej informacji o The Next Gen of PR można znaleźć na stronie.
PRoto.pl jest patronem medialnym konkursu.