Zbliża się konferencja „Prosto o marketingu i sprzedaży”, skierowana do osób, które rozwijają działania w obszarze marketingu i sprzedaży swoje oraz swojego zespołu. Wydarzenie online odbędzie się 28 września 2022 roku.
Konferencja złożona będzie z sześciu tematycznych modułów, które poprowadzi sześciu trenerów – praktyków biznesu. Wydarzenie rozpoczyna cykl konferencji marketingowych i sprzedażowych, podczas których wystąpią eksperci w dziedzinie marketingu, brandingu, social media, budowania strategii marketingowej, sprzedaży oraz zarządzania projektami.
Już w środę wystąpią:
Judyta Kowalczyk, która poprowadzi szkolenie „Strategia skutecznej marki – jak osiągać wyznaczone cele przy aktualnych zasobach?”
Dariusz Jaszcz przedstawi praktyczne wskazówki PR i budowania wizerunku
Urszula Leiss powie o tym, „jak skutecznie sprzedawać w sposób naturalny – skuteczna komunikacja w sprzedaży”
Maciej Kozubik wygłosi prelekcję „5 kroków do poprawy sprzedaży, czyli jak zarabiać więcej pracując mądrze”
Jarosław Pudełek powie z kolei o tym, „jak zwiększyć skuteczność telefonicznego umawiania spotkań z klientami nawet o 83%?”
Tomasz Miler pojawi się z prelekcją pt. „Menedżer bez bólu głowy – jak pytać, słuchać i angażować pracowników?”
Więcej informacji można znaleźć na stronie.
PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia.