Związek Firm PR ogłosił skład Jury inauguracyjnej edycji The Next Gen of PR 2022. Zasiądzie w nim pięcioosobowe grono ekspertów z zakresu public relations i nowoczesnej komunikacji.
Przewodniczącą Jury została Anna Simon, Managing Director w agencji Komunikacja Plus PR, specjalizująca się w strategicznym doradztwie oraz tworzeniu i realizacji projektów z obszaru społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw. Jest wykładowcą akademickim, autorką publikacji z obszaru CSR, zrównoważonego rozwoju i etyki biznesu. Anna Simon odpowiadała za opracowanie oraz wdrażanie strategii komunikacji dla marek z sektora retail, telekomunikacji, finansów.
W skład Jury weszła również Maria Andrzejewska, dyrektor generalna UNEP/GRID-Warszawa, wiceprezes Narodowej Fundacji Ochrony Środowiska, Centrum UNEP/GRID-Warszawa. Była trzykrotnie wyróżniona, wraz z zespołem UNEP/GRID-Warszawa, nagrodą Ministra Środowiska za osiągnięcia naukowo-badawcze w zakresie ochrony, kształtowania i użytkowania środowiska i jego zasobów. Otrzymała także tytuł Liderki Zrównoważonego Rozwoju magazynu FORBES Women Polska.
Kolejną osobą zasiadającą w Jury jest Helena Korniejew, Strategic Director w Big Picture. Z branżą PR związana jest od 2010 roku. Doradzała markom jak budować wizerunek w relacjach z liderami opinii i influencerami. W Big Picture jest od 2016 roku. Przed objęciem obowiązków zarządczych odpowiadała za rozwój praktyki lifestyle.
Jurorem został także Michał Olbrychowski, Managing Director Ogilvy PR Polska. Przed podjęciem pracy w Ogilvy PR był dyrektorem i liderem Communications Consulting w Deloitte, a wcześniej dyrektorem zarządzającym Havas PR Warsaw. Ma ponad 20-letnie doświadczenie w usługach doradczych, w tym w komunikacji, public relations i mediach. Jest trenerem, wykładowcą i jurorem w konkursach branżowych. W 2019 pełnił funkcję wiceprezesa Związku Firm Public Relations.
Piątą Jurorką jest Martyna Węgrzyn, kierowniczka działu komunikacji zewnętrznej oraz rzeczniczka prasowa spółek Danone. Związana z organizacją, początkowo jako rzeczniczka prasowa Żywiec Zdrój. Od 2016 roku opiekuje się wizerunkiem całej grupy spółek. Pierwsze doświadczenia zdobywała w agencjach PR i jako PR Manager w jednej z firm farmaceutycznych.
Zgłoszenia do polskich eliminacji zostały wydłużone do 3 października 2022 roku.
Więcej informacji o The Next Gen of PR można znaleźć na stronie.
PRoto.pl jest patronem medialnym konkursu.