2 marca 2023 roku odbędzie się kolejne wydarzenie z serii „Prosto o marketingu i sprzedaży”, tym razem w formie stacjonarnej, w Warszawie.
Spotkanie będzie złożone z panelu dyskusyjnego – debaty z udziałem publiczności – oraz networkingu.
W czasie debaty omówiony zostanie temat tego, w jaki sposób skutecznie integrować działania marketingowe ze sprzedażowymi oraz łączyć kompetencje w tych obszarach. Mowa będzie także o tym, jak komunikować się z otoczeniem, żeby zwiększyć sprzedaż oraz jak wzmacniać wizerunek i oraz budować lojalność klientów do marki.
W debacie wezmą udział:
Judyta Kowalczyk – strateżka, menedżerka i projektantka marek, ekspertka ds. marketingu ze specjalizacją w psychologii brandingu i reklamy, CEO agencji wizerunku i reklamy iClouders, autor praktycznej książki „10 przykazań skutecznej marki” oraz trener.
Dariusz Jaszcz – trener biznesu i sprzedaży oraz ekspert w obszarze zarządzania i organizacją, wydarzeń firmowych oraz gier szkoleniowych.
Konrad Dębkowski – ekspert z zakresu motywowania pracowników, budowania efektywnych zespołów, autor książki „Motywacja Pracowników w Praktyce”, konsultant biznesowy, trener w zakresie sprzedaży B2B, kultury organizacyjnej, Learning & Development.
Jarosław Pudełek – trener i konsultant, menedżer z ponad 18-letnim doświadczeniem w sprzedaży i zarządzaniu sprzedażą oraz budowania efektywnych zespołów, autor książki „Zostań Mistrzem Sprzedaży Telefonicznej”.
Wydarzenie rozpocznie się debatą o 18:30, a w godzinach 20:00–21:00 będzie czas na networking. Spotkanie odbędzie się w Hard Rock Caffe w Warszawie.
Wydarzenie posiada certyfikat DIMAQ, co oznacza, że każdy uczestnik otrzyma 5 punktów za udział.
Więcej informacji oraz bilety można znaleźć na stronie.
PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia.