Piąty numer Magazynu Kompas NGO jest już dostępny. Magazyn Kompas NGO ma być inspiracją do działania dla organizacji pozarządowych i biznesu, tworzyć szerszą perspektywę patrzenia na współpracę tych sektorów, rozwijać ich relacje oraz popularyzować społeczną odpowiedzialność biznesu i ideę wolontariatu.
Tematy, które znalazły się w piątym wydaniu kwartalnika, to m.in.:
– Czy LinkedIn to dobra platforma do komunikacji dla NGO?
– Zrównoważony rozwój i odpowiedzialność społeczna firm „na regulowanym”
– Zmęczeni pomaganiem, czyli obraz dzisiejszego HR-owca
– Głos – niedoceniane narzędzie skutecznej komunikacji
– Skuteczne NGO
W nowym wydaniu, w rubryce „PR dla każdego” znalazł się także artykuł Małgorzaty Baran, redaktor naczelnej PRoto.pl, o komunikacji kryzysowej.
Publikację można pobrać bezpłatnie ze strony.
PRoto.pl jest patronem medialnym magazynu.