niedziela, 17 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościOstatni moment na zgłoszenia do badania Diversity IN Check Creative

Ostatni moment na zgłoszenia do badania Diversity IN Check Creative

Zbliża się koniec przyjmowania zgłoszeń do badania Diversity IN Check Creative. Udział w projekcie można wziąć tylko do 21 sierpnia 2023 roku. 

Diversity IN Check Creative to narzędzie, które umożliwia zbadanie poziomu dojrzałości firm z sektora kreatywnego. Poza tworzeniem miejsc pracy, opracowują one również narracje o świecie docierające do setek tysięcy odbiorców. To one w dużej mierze kształtują publiczną rozmowę o DEI – wspierają różnorodność lub umacniają stereotypy. 

Celem projektu jest m.in. przyjęcie przez organizacje kreujące marki i ich narrację większej odpowiedzialności za kszałtowanie światopoglądów oraz wzmacnianie przekazów wspierających różnorodność w przestrzeni publicznej. 

Forum Odpowiedzialnego Biznesu informuje, że pilotaż badania pozwoli wypracować narzędzie, które pomoże przy weryfikacji działań firm z branży kreatywnej z zakresu DEI w kontekście miejsca pracy oraz tworzonych usług i produktów. Wnioski z przeprowadzonego pilotażu zostaną wykorzystane do wypracowania rekomendacji dla branży kreatywnej i marek w obrębie tworzenia narracji oraz kreowania treści w mediach i przestrzeni publicznej.

20 pierwszych organizacji, które ukończą realizację badania, otrzymają bezpłatnie indywiudalny raport podsumowujący uzyskane wyniki. 

Zgłoszenia można dokonać na stronie.

Zainteresowane organizacje mogą wziąć udział w badaniu do 21 sierpnia 2023 roku. 

Więcej informacji na temat badania oraz formularz zgłoszeniowy są dostępne tutaj.

PRoto.pl jest patronem medialnym badania.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj