Zbliża się koniec przyjmowania zgłoszeń do badania Diversity IN Check Creative. Udział w projekcie można wziąć tylko do 21 sierpnia 2023 roku.
Diversity IN Check Creative to narzędzie, które umożliwia zbadanie poziomu dojrzałości firm z sektora kreatywnego. Poza tworzeniem miejsc pracy, opracowują one również narracje o świecie docierające do setek tysięcy odbiorców. To one w dużej mierze kształtują publiczną rozmowę o DEI – wspierają różnorodność lub umacniają stereotypy.
Celem projektu jest m.in. przyjęcie przez organizacje kreujące marki i ich narrację większej odpowiedzialności za kszałtowanie światopoglądów oraz wzmacnianie przekazów wspierających różnorodność w przestrzeni publicznej.
Forum Odpowiedzialnego Biznesu informuje, że pilotaż badania pozwoli wypracować narzędzie, które pomoże przy weryfikacji działań firm z branży kreatywnej z zakresu DEI w kontekście miejsca pracy oraz tworzonych usług i produktów. Wnioski z przeprowadzonego pilotażu zostaną wykorzystane do wypracowania rekomendacji dla branży kreatywnej i marek w obrębie tworzenia narracji oraz kreowania treści w mediach i przestrzeni publicznej.
20 pierwszych organizacji, które ukończą realizację badania, otrzymają bezpłatnie indywiudalny raport podsumowujący uzyskane wyniki.
Zgłoszenia można dokonać na stronie.
Zainteresowane organizacje mogą wziąć udział w badaniu do 21 sierpnia 2023 roku.
Więcej informacji na temat badania oraz formularz zgłoszeniowy są dostępne tutaj.
PRoto.pl jest patronem medialnym badania.