Nabór firm do badania branży kreatywnej Diversity IN Check Creative został przedłużony do 28 sierpnia 2023 roku – poinformowało Forum Odpowiedzialnego Biznesu.
Badanie to ma sprawdzić poziom dojrzałości firm z sektora kreatywnego w zakresie zarządzania różnorodnością. Branża kreatywna jest bowiem sektorem, który przez swoją działalność w szczególny sposób może zmieniać postrzeganie świata, przyczyniać się do kształtowania narracji i upowszechniania wiedzy na szeroką skalę.
Na podstawie wniosków z pilotażowego badania wypracowane mają zostać rekomendacje dla branży kreatywnej i marek, dotyczące tworzenia narracji i kreowania treści w mediach oraz przestrzeni publicznej. Badanie ma pomóc także stworzyć narzędzie do badania sektora kreatywnego.
Do udziału w badaniu zaproszone są m.in. agencje PR, reklamowe, marketingowe czy eventowe, a także media oraz organizacje zajmujące się tworzeniem narracji obecnych w przestrzeni publicznej.
ZGŁOSZENIA MOŻNA DOKONAĆ TUTAJ
PRoto.pl jest patronem medialnym badania.