Już 7 listopada 2023 roku odbędzie się 13. edycja wydarzenia Cannes Lions Creative Comms Meeting. Spotkanie poświęcone będzie roli kreatywności w przekazach reklamowych marek i temu, jak skutecznie dotrzeć do odbiorców bombardowanych setkami komunikatów każdego dnia.
Wydarzenie, organizowane przez Q&A Comms oraz SAR – Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej, będzie również okazją do wspólnego przeglądu wybranych kampanii nagrodzonych w Cannes.
„Kreatywność jest jednym z najważniejszych elementów skutecznej komunikacji. Dzięki niej do odbiorców docierają emocje, zaskakujące historie, a przekaz jest zapamiętywany. Sięgamy w tym roku do zagadnienia kreatywności, nawiązując tym samym do korzeni wydarzenia, które stworzyliśmy 13 lat temu” – dodaje Przemysław Wojak, Managing Partner w Q&A Comms.
Podczas wydarzenia wystąpią:
Sylwia Hull-Wosiek, Head of Consulting Concordia Design w Concordia Design oraz Creativity Consultant.
Katarzyna Matuszyk-Hakowska, dyrektorka kreatywna poznańskiej agencji GPD.
Piotr Osiński, Executive Creative Director VMLY&R Poland.
Maciej Twardowski, przewodniczący KTR, członek zarządu SAR, szef zespołu kreacji Ogilvy.
Dorota Janta-Lipińska, Head of Idea&Content w Q&A Comms
Paweł Janas, dyrektor kreatywny w GoldenSubmarine.
Szczegółowe informacje na temat wydarzenia dostępne są na stronie.
Spotkanie odbędzie się 7 listopada o godzinie 18:00 w Sali Luna Concordia Design w Poznaniu. Udział jest bezpłatny.
PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia.