Wielkimi krokami zbliża się czwarta edycja konferencji online, na której spotkają się eksperci employer brandingu i marketingu – EB Show. Już 16 i 17 listopada 2023 roku uczestnicy wydarzenia będą mogli wziąć udział w inspirujących prelekcjach i sesjach networkingowych.
Organizatorzy przygotowali aż 16 ważnych w employer brandingu tematów. Uczestnicy po konferencji będą potrafili odpowiedzieć sobie na różne pytania, w tym m.in. jak dostosować EB do zmieniających się oczekiwań i społeczeństwa, jak definiować i komunikować propozycję wartości dla pracowników, czy i jak tworzyć angażujące treści wideo, jak zaangażować pracowników jako ambasadorów employer brandingu, jak stworzyć pozytywne doświadczenie rekrutacyjne i zbudować silny wizerunek pracodawcy oraz wiele innych.
W gronie ekspertów, którzy podzielą się wiedzą w czasie wydarzenia, są m.in. Anna Macnar (HRM Institute), Anna Mikulska i Adrian Juchimiuk (MJCC), Maja Gojtowska, Ula Zając-Pałdyna (HR na obcasach), Dagmara Pakulska czy Anna Zając (Linkleaders).
Konferencja gwarantuje dużą dawkę wiedzy eksperckiej, trzymiesięczny dostęp do platformy z materiałami oraz networking z prelegentami i innymi uczestnikami z całej Polski.
Bilety można zakupić na stronie. Czytelnikom PRoto.pl przysługuje kod rabatowy na 10 proc. zniżki: PRoto_10.
PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia. (ao)