W ramach Cannes Lions Festival of Creativity odbędzie się dziesiąta edycja Imagination Day. Wydarzenie będzie miało miejsce 23-24 listopada w Złotych Tarasach w Warszawie.
Celem wydarzenia jest zainspirowanie do twórczego myślenia i pobudzenie kreatywności uczestników.
Podczas konferencji eksperci zaprezentują najefektywniejsze kampanie i przekażą wiedzę na temat lokalnych rynków. W następnej części spotkania uczestnicy będą mieli okazję do wzajemnej wymiany spostrzeżeń i doświadczeń.
Program pierwszego dnia wygląda następująco:
9:30-10:00 Photos and films containing human heads, Andrzej Dragan
10:00-10:30 The Invisible Power of Sound: Discover how the strategic use of music can build brand equity, tell more compelling, emotionally engaging stories and drive relevancy in culture, Aifric Lennon, Research Strategy Director – MassiveMusic London
10:30-11:00 Dribble: the essence of creativity. How the magic of unpredictable can help tell stories, Nicholas Bergantin, Executive Creative Director – Africa DDB
11:30-12:00 Historie ze strefy zamkniętej od Storytel, czyli jak powstał Telefon Anki, Mateusz Felsmann Founder & Member – TWIN. Collective
12:00-12:30 Against Dystopianism: the Strategy of Hopeful Future Visions, Monika Bielskyte – Futurist Speaker, Speculative Designer, Founder – Protopia Futures
13:30-14:00 Crafting Great Ideas with Great Impact and a NOT Great Budget, Ravid Kuberberg – Partner & Trainer, Mindscapes
14:00-14:30 Lepsza strona zimy znów zaskoczyła fanów Drwala. Jak od 6 lat crackujemy symbole zimy i przesuwamy granice kreatywności?, Kuba Strutyński, Field Marketing Manager – McDonald’s; Paulina Maćczak, Senior Strategic Planer – DDB Warszawa; Zuza Duchniewska-Sobczak, Chief Creative Officer – DDB Warszawa
15:00-15:30 Designing the Void – (almost) a decade of innovation, Per Kristian Stoveland – Generative Artist. Co-founder of Void AS
15:30-16:00 How to stay inspired in a world of inspirations. I’ll share some of my time-tested strategies for staying inspired in a world of mass-produced inspiration, David Linderman, Design Consultant – No Live Operator
Natomiast na drugi dzień są zaplanowane następujące wystąpienia:
10:30-11:00 Nothing sparks creativity like the looming threat of global annihilation by a super-smart toaster, Rod Sobral, Global Chief Creative Officer – OLIVER Agency & INSIDE IDEAS GROUP
11:00-11:30 „OWN THE HYPE! Leveraging GenAI to generate value – NOW!”, Max Lederer, Chief Innovation Officer – Jung von Matt
11:30-12:00 Każda kampania może być dobra. O marketingu z udziałem i dla osób z niepełnosprawnościami, Monika Rosłoniec – UNMUTE; Janek Majle – Change Serviceplan; Krzysztof Kotyniewicz – Polski Związek Głuchych
12:30-13:00 Hydrostacja.fm – potok słów ze źródłem w trosce o wodę, Anna Nowak, Creative Technology Director – Dentsu; Jan Piotrowski, pełnomocnik prezydenta m. st. Warszawy ds. Wisły, koordynator kampanii Dzielnica Wisła – Zarząd Zieleni m. st. Warszawy
13:00-13:30 Laureaci nagród w konkursie Innovation
14:30-15:00 Sławek Figura Head of Concept, Design & Digital Development Publicis Worldwide, Dyrektor Kreatywny w Fundacji K.I.D.S.; Paweł Bielski Customer Experience Manager, mLeasing Lider projektu, Fundacja KIDS
15:30-16:30 Panel – Reklama w grach, Adam Badowski | Member of the Board / Chief Creative Officer – CDPROJEKT, Michał Bucholc, Creative Director – Gong.
Bilety można kupić na stronie.
Każdy uczestnik otrzyma dostęp do platformy z nagranymi wykładami prelegentów, dzięki czemu będzie można do nich powrócić.
PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia. (af)