piątek, 22 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościKonferencja Marketing w Kulturze 2024 już 26-28 marca! Trwa rejestracja

Konferencja Marketing w Kulturze 2024 już 26-28 marca! Trwa rejestracja

Zbliża się tegoroczna odsłona konferencji Marketing w Kulturze. Wydarzenie organizowane przez Instytut Kultury Miejskiej odbędzie się w dniach 26-28 marca w Gdańsku. Trwa rejestracja!

Ogólnopolskie spotkanie ekspertów i ekspertek w dziedzinie komunikacji i marketingu kultury to trzy dni pełne warsztatów, merytorycznych prelekcji, dyskusji i okazja do wymiany doświadczeń dla przedstawicieli instytucji kultury z całej Polski.

W programie konferencji znalazły się takie tematy jak moderowanie kryzysów w social mediach, komunikacja z generacją Z i Alfa, dostępność cyfrowa instytucji kultury czy prawne aspekty korzystania z AI. Prelekcje poświęcone będą także budowaniu zaangażowanej społeczności wokół sztuki współczesnej. Wśród poruszanych tematów znajdzie się także komunikowanie działań kulturalnych na LinkedInie. Uczestnicy będą mogli zapoznać się z przeglądem kampanii z małymi budżetami, które przyniosły świetne efekty. Zaplanowano też rozmowy o kulturze w miastach przyszłości.

„Układając program konferencji Marketing w Kulturze z działem komunikacji Instytutu Kultury Miejskiej analizujemy aktualne trendy, tematy, które budzą najwięcej dyskusji i jednocześnie są nieodzowne w funkcjonowaniu instytucji kultury. Tym jest na przykład dostępność cyfrowa, która znów pojawi się w programie wydarzenia” – wskazuje Marta Bańka, kierowniczka działu komunikacji IKM.  

Konferencja Marketing w Kulturze 2024 odbędzie się 27 i 28 marca (w godzinach 9:30 – 16:30), w Europejskim Centrum Solidarności w Gdańsku (ul. Plac Solidarności 1).

Zapisu można dokonać tutaj.

W przeddzień wydarzenia odbędą się warsztaty – dotyczące m.in. przygotowywania treści dla mediów, dostępności cyfrowej: obecności instytucji kultury w social medaich, wykorzystania sztucznej inteligencji oraz kierowania zespołami w kulturze. Udział w warsztacie można zgłosić na stronie

Ponadto wieczorem 27 marca w siedzibie Instytutu Kultury Miejskiej (przy Targu Rakowym 11) odbędzie się wieczór integracyjny z występem impro na temat pracy w kulturze i marketingu.

PRoto.pl jest patronem medialnym konferencji.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj