Gazeta Wyborcza informuje, że kilkadziesiąt firm zdecydowało się na wspólną kampanię promocyjną pod wspólnym hasłem. Z taką inicjatywą wyszło koszalińskie Centrum Biznesu oraz lokalny producent piwa, a hasłem przewodnim promocji jest slogan „Made in Koszalin”.
Jak czytamy w artykule, „Made in Koszalin” to przedsięwzięcie, w którym uczestnictwo ma być swoistym wyróżnieniem dla firm należących do grupy. Akcja adresowana jest do przedsiębiorców z Koszalina i okolic, którzy nie mają żadnych zaległości wobec urzędu skarbowego i ZUS-u. Na przedsięwzięciu mają skorzystać nie tylko lokalne firmy, ale i sami koszalinianie, ponieważ dzięki wspólnej promocji przedsiębiorcy zaoszczędzą część pieniędzy, co przełoży się na tańsze produkty, czytamy w tekście.
Do tej pory w ramach akcji pojawiły się billboardy promujące grupę oraz ukazał się wspólny katalog firm zrzeszonych w „Made in Koszalin”. (ał)