poniedziałek, 23 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościZwycięzca rzeszowskiego przetargu

Zwycięzca rzeszowskiego przetargu

Gazeta Wyborcza Rzeszów informuje, że wyłoniona została firma, która opracuje strategię marki dla Rzeszowa. Finalistą konkursu ogłoszonego przez rzeszowski magistrat jest poznańska firma badawczo-doradcza Public Profits.

Konkurs na opracowanie, „drogowskazu, który – jak pisze Małgorzata Bujara – ma miastu pokazać, którędy i jak ma iść, by stało się o nim głośno, by było kojarzone”, miał dwa etapy. Do drugiego zakwalifikowały się cztery firmy. O tym, która zwycięży zadecydowała cena oferty, tłumaczy Mariusz Sidor, dyrektor wydziału promocji rzeszowskiego magistratu.

Z tekstu dowiadujemy się, że Public Profits zaproponowała stworzenie marki miasta za 78,2 tys zł. Strategia ma być gotowa do końca października. (ał)

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj